Elustiil

Kas Sul on head geenid või teed Myfitnessis trenni?

Mul oli eile tööpäev ja kuna töötan kaubanduskeskuses, siis aeg-ajalt kohtab väga värvikaid kujusid. Olime tüdrukutega eile kolmekesti tööl – mina, Marta ja Viivika. Saime eile kõhtutäie naerda, sest kauplust külastasid väga mesise jutuga noormehed. Meil vedas, et Sangaril oli jälle rest all, sest neil polnud plaaniski meie juurde tulla. 😀

Martale ütlesid kutid, et ta meenutab välimuselt Rannamaja Helenat, aga kiiresti lisasid, et mitte iseloomult. Viivikale öeldi, et ta on Harry Potterist. 😊

Minule öeldi, et mitu kükki ma jõusaalis teen ja, et ma kindlasti käin Myfitnessis. Olgu, mõned korrad olen käinud, aga sportlast see veel minust ei tee. Nagu paljud teist teavad võtsin hiljuti alla 8kg, nüüdseks on kaal veelgi pisut kukkunud ja kokku olen kaalust alla võtnud 10 kg! Minult on nii palju küsitud, et kas ma teen meeletult trenni või mis on mu saladus? Väga lihtne, ära söö kommi, krõpsu ja burksi näost sisse. Ma söön iga hommik muna või kaerahelbeputru, lõunaks salati või tatar veiseliha või kanafileega. Õhtusöögiks on 2 õuna või 2 banaani ja pisut suitsumandleid. Vahel ostan ka šokolaadi, aga ainult tumedat ja kindlasti mitte piimašokolaadi.

Väga üllatav on see, et kui hakkad toituma tervislikult, siis ei teki enam magusaisusid ning söögiisu väheneb. Kui varem sõin suure prae ära ja vabalt võisin süüa veel snäkke ja võtta juurde ka magustoidu, siis tänaseks on nii, et ma ei jõua enam tervet salatit ära süüa, sest kõht lihtsalt saab nii ruttu täis. Ja ei ma ei näljuta, ega hoia end kuidagi tagasi, lihtsalt tõesti söögiisu väheneb, kui sööd tervislikku toitu, kust saad kõik vajalikud toitained kätte.

Ma olen kunagi tellinud ka Erik Orgu toitumiskava, mida ma 2 x vaatasin ja seejärel loobusin. Kuidagi ei ole motivatsiooni mingi kindla rütmi järgi toituda ja iga päev läbi mõelda, mida süüa. Tean, et kaalutakse toitu, aga mul pole viitsimist iga kord enne söömist kaaluda palju tohib süüa ja ma tunnen see tekitab stressi mulle.

Meie väljakutsega on liitunud Kätlin ja Marta. Oleme kõik kolm oma toitumist muutnud, teeme ka neid “patupäevi,” aga üldiselt toitume ikkagi tervislikult. Trenni otseselt ei peagi tegema, sest meie töö on üsna füüsiline ning kui mööda teksaseine ronida, siis tekivad päris korralikud lihased. 😉

Tegelikult on see väga motiveeriv, et meil on selline tiimisisene ühine toitumise muutmine olnud. Kõige rohkem ajast viibitakse tööl ning palju lihtsam on hoida end motiveerituna ning kinni pidada õigest toitumisest, kui ümberringi toitutakse tervislikult.

Muide kaanepildil parempoolne pilt on tehtud 03.07.2020 ja vasakpoolne 30.08.2020. Ehk siis kuuajaga on võimalik selline muutus teha endaga! 💪

Loomulikult on ka neid, kellel on suurepärased geenid, kes söövadki burksi ja krõpsu ja ikka on super saledad ja lihastes ning ei tee trenni. Ma usun te kõik teate vähemalt ühte sellist inimest ja mõtlete, et miks mul nii ei ole? Kui Sa julged, siis Tagi kommentaaridesse üks selline “heade geenidega” inimene, keda tead. 😊

Kirjuta kommentaar